close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רילוקיישן לניו יורק: איך מבצעים את המעבר בראש שקט

מערכת שורשז תמוז, תשפ29/06/2020

שימו לב, תהליך רילוקיישן לניו יורק יכול להתנהל באופן חלק מבלי שתאבדו את שפיותיכם. מוכנים? בואו נתחיל!

תגיות:

שתי מנטרות חשובות

לפני שאתם נכנסים ללוגיסטיקה של רילוקיישן לניו יורק, הנה שתי מנטרות שחשוב שתשננו כשאתם חושבים שהתהליך יוצא מכלל שליטה:

1. אתם הולכים לגור בניו יורק

וזה מדהים. אתם לא הולכים לגור באיזו עיר נידחת בחו"ל. קדימה, זו ניו יורק שבה החיים נעים במהירות.

רילוקיישן לניו יורק עלול להיות כאוטי ומורכב, או שהוא יכול להתנהל חלק, אם אתם נעזרים בחברת שינוע ולוגיסטיקה שמנהלת את התהליך עבורכם באופן חלק.

2. אתם לא יכולים לעשות את זה לבד

בדיוק. למה להסתכן באובדן או נזק לחפצים שלכם רק כדי לחסוך

כמה שקלים? חברת שילוח בינלאומית יודעת איך לנהל את התהליך יותר טוב מכם.

אז תנו לצוות המקצוענים לבצע את התהליך הכבד, תרתי משמע, ותנו להם לדאוג גם לחפצים השבריריים שלכם.

תכננו את תאריך המעבר שלכם ומצאו חברת שילוח בינלאומית

כשיש לכם תאריך שבו אתם מתכננים את המעבר, אתם יכולים להתחיל לחפש חברת שינוע ולוגיסטיקה מתאימה, ולתאם איתה את תאריכי המעבר והיציאה מהארץ, כולל תאריך היעד לאיסוף המשלוח שלכם בניו יורק.

זכרו את המנטרה השנייה: אל תתחילו תהליך רילוקיישן לניו יורק בעצמכם. זהו תהליך מורכב והסיכון להזיק לחפצים שלכם, לארוז אותם באופן שגוי, או לשכוח לרפד את הארגזים שמכילים את החפצים השבירים או היקרים שלכם, אינו משתלם. חברת שינוע ולוגיסטיקה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ואמינים שיעזרו לכם לבצע את המעבר בראש שקט.

הכינו רשימת מלאי

רילוקיישן לניו יורק עוזר לכם להבין כמה חפצים צברתם מאז המעבר האחרון, וזו הזדמנות מעולה להכניס סדר וארגון בתכולה שלכם. תוכלו לתרום, למסור או למכור פריטים שאתם מתכוונים לזרוק, כשכלל האצבע שיכול להנחות אתכם הוא שאם לא השתמשתם בפריט בשנה האחרונה, זה הזמן להיפטר ממנו.

כדאי לקחת בחשבון גם את גודל החלל בדירה החדשה שלכם, כולל המסדרונות והחלונות. אם אתם עוברים לגור בבית עם מסדרונות צרים ופינות צמודות, האם הספה שלכם תתאים? זה הזמן לבדוק.

אם לא, השאירו אותה בארץ, ואם אינכם מוכנים לוותר עליה, בדקו עם נציגי חברת שינוע ולוגיסטיקה אם אתם יכולים לשכור שירותי הרמה על מנת להעביר את הספה דרך חלון, או שנציגי החברה מציעים גם שירותי פירוק ספות והרכבתן מחדש. הנקודה היא שאם שכרתם את שירותי המומחים, הם יציעו פתרונות הולמים לכל מצב.

ולפני שתבינו איך הזמן חלף, יום המעבר מגיע

ברגע שנציגי חברת שירות שינוע ולוגיסטיקה מגיעים, התהליך מתחיל לקבל תאוצה. אנשי הצוות יבצעו את האריזה והעמסת הארגזים ופריטי הריהוט שלכם ביעילות ובמיומנות, ואם צריך להרכיב מחדש רהיטים, הם יידעו לעשות זאת; זהו חלק מהשירות המוצע לכם, רק הקפידו לוודא נקודה זו לפני שאתם שוכרים את שירותי החברה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה